HTML

UnderView

Főleg rétegzenével foglalkozó zenészeket illetve zenekarokat megszólaltató heti frissítésű blog. A cikkeink nagy része a http://zenemagazin.com nevű webzinen is megjelenik, úgyhogy ne felejtsétek azt sem csekkolni ;) !

Friss topikok

Linkblog

Napi Talpalávaló: Emperor

Rottenfield 2009.06.16. 22:10

Szépjóestét minden errefelé vezeklő léleknek!

A mai nap számomra egy egyszerű jelzővel jellemezhető: ''sz@r''... Tegnap írtam a Gorefest feloszlásáról, ma ehhez adjatok hozzá sűrített adagban emberi hülyeséget... Nos minden rosszban van valami jó! Ma végre körbenéztem a muzsikáim között és rászántam magam eddig még felfedezetlen tájak felderítésére... Mondanom sem kell, hogy a legváratlanabb helyről jött a fejbecsapás. A norvég black legenda, az Emperor wackenes fellépését tartalmazó Live Inferno cuccba csak a megszólalás miatt hallgattam be, aztán azt vettem észre, hogy még mindig ez a lemez megy... Egyértelműen új kedvenc!!!
Tisztában vagyok vele, hogy az erre felé bóklászók többsége inkább a core muzsikákat kedveli és a black metál olyan távol van tőlük, mint Budapest New Yorktól, de úgy gondolom Emperorék zenéje a szélesebb rétegekben emszéthető black metálba tartozik. Sőt tovább megyek, idén a Golden Gods díjátadón őket választották a legtöbbeket inspiráló bandának. Végre valami új... ^^

Itt a myspace link, aztán ha van időtök a youtube-on is nézzetek szét!

Hail!

Címkék: zene music blackmetal talpalávaló

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://underview.blog.hu/api/trackback/id/tr341189819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása