HTML

UnderView

Főleg rétegzenével foglalkozó zenészeket illetve zenekarokat megszólaltató heti frissítésű blog. A cikkeink nagy része a http://zenemagazin.com nevű webzinen is megjelenik, úgyhogy ne felejtsétek azt sem csekkolni ;) !

Friss topikok

Linkblog

Talaplávalók plusz egyéb nyalánkságok

Rottenfield 2009.07.16. 08:25

Hail to All!

Előljáróban kezdeném azzal, hogy a mai napi dalcsokrot Barbinak küldeném sok szeretettel szülinapja alkalmából! Mindenféle mellébeszélés nélkül következzék két vadiúj Five Finger Death Punch nóta ("Bulletproof", "Hard To See")és egy Hardcore Superstar klip. Isten éltessen ^^ !

***

Más: Lehet kevesen tudjátok, de amelett, hogy itt piszkolom össze a képernyőket szoktam zenélni is. Nos úgy alakult, hogy júli 31.-én fellépünk a Desperados klubban, az Astoriánál. Hétvége magasságában várható tűlünk egy szám a myspaces oldalra, de azt majd külön belinkelem, szal egyelőre nem fárasztalak titeket üres honlapokkal. A lényeg, hogy ha tudtok gyertek! A sört közepes áron mérik és a beugró olcsó, ha nem is ZP-s szinten. Ja amúgy metálkóóóóórról lenne szó, bár mi legnagyobb ichletőnknek Mozartot tartjuk (és ez most nem egy olcsó poén volt ^^ !) ...
Na erről akkor majd még később (is) !

Címkék: zene core talpalávaló

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://underview.blog.hu/api/trackback/id/tr771248741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barbi_x 2009.07.21. 17:55:19

jujj, most tértem be ide, mert ki akartam tenni az oldal linkjét a saját wordpresses oldalamra :3 és mostláttam milyen aranyos voltál, ittis meg mégegyszer nagyon köszönöm ^^"
és még regeltem is hogy ezt megírhassam : D
süti beállítások módosítása