HTML

UnderView

Főleg rétegzenével foglalkozó zenészeket illetve zenekarokat megszólaltató heti frissítésű blog. A cikkeink nagy része a http://zenemagazin.com nevű webzinen is megjelenik, úgyhogy ne felejtsétek azt sem csekkolni ;) !

Friss topikok

Linkblog

Napi Talpalávaló: CoF - Crulety Bought Thee Orchids

Rottenfield 2009.05.22. 18:12

Áhoy!

Gondolom észrevettétek, hogy nem igazán firkáltam ide a héten. Sorry, agyamra megy az egyetem. Előre szólok, hogy a következő három hétben valaszeg kicsit kevesebbet fogok jelentkezni. Amire számíthattok: Cadaveres, Isis, neverLand interjú + lassan összegyűlik egy igen terjedelmes csokor kritkika eléggé ismeretlen core zenekarokról. Szal hang on!

Ma pedig nosztalgiázok. Sikerült rábukkannom a Youtube-on életem eslő fontosabb videójára, ami pubertáskorom elején egy jó nagy seggberúgással indított el a lejtőn. Lehet egyesek szerint nagyon gay, de hát ez van, én Mocsok Dani hangjába zúgtam bele pisiskoromban ^^. Mára asszem ennyi elég is volt. Katt ide!

Címkék: zene underground music blackmetal talpalávaló

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://underview.blog.hu/api/trackback/id/tr61137831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása